Muszáj.
Egész éjjel bikaviadalon voltam és a bikák álltak nyerésre!
Mert kell nekem este vacsorázni menni!?!
Bár ha meggondolom csupa zöldség és gyümölcs volt a kaja.:-)
 
 
 
 
Cuki 1: már nem bírtam ezért fagyival kezdtünk.
Csoki- kakaóbab
Fahéjas szilva-SZILVA!!!
Mojito-menta
Akár hogy nézem egészséges mind.
Majd vacsi, mert azért együnk „valami” rendeset is.
Meki, télen voltam ott utoljára. Valami wrap-ot nyomtam tzatzikivel, mert mégiscsak uborka meg mindenféle zöldség volt benne.
Kifelé már erősen gondolkodtam, hogy ki kéne venni az egyik tüdőmet, hogy elférjen a gyomrom, de meg lettem győzve - hosszasan és sokáig, konkrétan megyünk? és rávágtam, hogy igen-szóval  vissza az első helyszínre.
Cuki 2: mégsem eszem már fagyit éjjel, meg hát diéta meg fittnes és különben is rosszul vagyok, meg jellem meg ilyenek!
Kértem egy ananászos répatortát, mert mégiscsak RÉÉÉÉÉPAAAAAAAA.
És hogy jobban csússzon egy toblerone csoki fagyit mellé- mogyoró az egészséges, mert a zsírban oldódó vitaminok miatt muszáj olajos magvakat enni, meg cink is van benne szóval az egészségem érdekében tettem.
Nem kívánom az éjszakámat senkinek és még most is rosszul vagyok! Ma csak gyümölcs.
DE TÉNYLEG!
 
 
 
Szerző: Mókusélet  2011.07.07. 09:26 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr573046451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása