Megbeszéltem SZTÁRFODRÁSSZAL, hogy megyek ma hozzá.
Jó csutkára vágjuk le a hajam, megyek a táborba, ne izzadjam már szana meg szét.
Lementem, ott ül 2 kedvenc sminkesem-legnagyobb bánatomra semmi nem volt kipakolva - meg Ildi.
Bármikor oda megyek, -és azért egy héten egyszer rájuk szoktam nézni, egyrészt, mert „mostoha” gyerekek, nem intéz nekik senki semmit, és én szoktam csak úgy…….másrészt szeretem őket, jó fejek!
Mindig hagyják, hogy beletúrjak a sminkekbe, kipróbáljam az új
·         ecseteket
·         porokat
·         csillámokat
·         alapozókat
·         szájfényeket…….szóval MINDENT!
És hát ők veszik nekem a MAC cuccokat,mert így olcsóbb.
Szóval ma szigorúan munkaidőben,mert hát nincs nekem időm munka után fodrászhoz járni, leslattyogtam.
Ahogy beléptem, rögtön elkezdték: De szarul nézel ki! Nincs rajtad alapozó….és rendes smink sem!
Hát igen. Alapozó….elfogyott. Itt bent van egy kicsi, de otthon már semmi és múlt hétre ígérték az újat. Másrészt nem volt kedvem reggel semmihez……éjjel későn értem haza, fáradt voltam reggel. Feltettem az alap sminket tus,pilla,pirosító….oszt jóvan!
Majd elővettek egy kis-nem is kis- zacsit, hogy szeretünk vazze és mindig segítesz és mindig jössz és nesze, festegess! AJI!
Mi van? Nem bőgtem….pedig közel álltam hozzá olyan zavarban voltam.
Aztán beletúrtam a cuccba.
Kaptam:
·         face &body alapozót
·         krémes pirosítót…ezt már nézegettem egy ideje
·         2 olyan, de olyan ütős szemfestéket, hogy jaj
·         egy zselés tust, korom fekete!!!
·         szempilla spirált
·         egy alapozó ecsetet……….erre kb. 2 éve vágyakozom, de majd 5 000 Ft és mindig sajnáltam rá
·         1 tus ecsetet
·         1 ferde ecsetet
Még most is kapkodom a fejem…és a levegőt!
Annyira édesek!
Köszönöm!!!!
 
 
 

Ez az egyik.....IMÁDOM!

ez meg a másik szemfesték....csillog-villog,mint Salamon töke..........alig várom, hogy használhassam.

Szerző: Mókusélet  2011.07.21. 08:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr863083067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása