•   bepakoltam
  •   edzőruhákat+esti bulira valót is
  •   igen a cipő/ket is
  •   sminkcuccot……jó sokat, köztük a gyönyörű új lila zselés tust
  •   pálinkát+kis poharakat
  •   bizsukat, mert az öltöztet
  •   naptejet, mert hátha kell
  •   pályamatricát megvettem
  •   halakat megetettem
  •  Kiskorúnak kaja készítve 5 napra (lasagne egy vödörrel)
  •  növényeket meglocsoltam
  • gyantáztam
  • pedikűrös gyönyörű franciát csinált a lábkörmömre
  • voltam Petránál-isteni rózsaszín és csillogós a körmöm
  • megvettem az új D&G parfümöt......csak győzzék szagolgatni!
  • Atit útközben felveszem
  • Anyunál a zserbót, mert Anikónak megígértem

        SHOW TIME!!!!

 

Szerző: Mókusélet  2011.07.27. 09:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr63096525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása