Ma ezt találtam:

Az Igazit keresed? Én is azt kerestem sokáig, s mikor megtaláltam, rájöttem, hogy hiba volt.
Most már az Igazat keresem. . .
Mert az Igazi szárnyakat ad, s aztán letépi rólad.
Az Igaz odaadja a sajátját, ha zuhanni kezdesz. . .
Az Igazi megcsókolja a kezed, az Igaz megfogja. . .
Az Igazi álmodik veled, az Igaz virraszt melletted. . .
Az Igaziba belehalsz, az Igaz meghal érted, ha kell. . .

 

Szerző: Mókusélet  2011.08.03. 14:39 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr533122877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása