Golden Apple Studio

 Áginak rég óta olvasója vagyok.

Egyszer véletlenül keveredtem az oldalára-még a régire-aztán ott ragadtam.

Bár Őt magát személyesen nem ismerem, végigizgultam Vele Barnus érkezését, Medviről már sok mindent tudok-és irígylem érte-  Róla pedig azt, hogy nem fél a betörőtől :-), hogy a tesója szépségkirálynő és hogy  anyukája is használ szájfényt.

Most játékot hírdetett, és jelentem nyertem. NYERTEM!!!!! Hurráááááá.ki tudnék bújni a bőrömből!

 

Szerző: Mókusélet  2011.09.01. 13:26 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr233195341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása