Ma egy hete hogy feliratkoztam egy társkereső oldalra.
Mit mondjak, azóta móka és kacagás az életem, sőőőőt a csajoké is, mert néha egy-egy levelet elküldök Nekik is, had szórakozzanak.
Ilyet még nem láttam! Mint mikor egy cápákkal hemzsegő medencébe beledobják a tonhalas vödröt!
Az első 2 óra alatt 70 jelölést kaptam és a nap végére 40 levelet. Aznap nem is dolgoztam :-)
Mónika azonnal felhívott,hogy kiokosítson:HENTES legyél anyukám! Nyírd ki mindet aki kicsit is necces!!! J
A legfiatalabb jelentkező ’91-es! kilencvenegyes vazze!!!! csak 3 évvel idősebb, mint a gyerekem.
2 napig a levelén röhögtünk:
„és akkor megláttalak.......majd miután felfogtam, hogy ez nem egy festmény hanem ez egy létező személy, arra gondoltam, hogy írok neked hátha lesz olyan csodában részem, hogy egy ilyen Angyallal találkozhassak mint te Tudod nem vagyok olyan ember akit meglehet lepni....vagy aki csodálkozik még valamin ebben az életben... Mióta megláttalak ...már hiszek Istenben, ufókban, és bármiben amiben nem kellene Rád csodálkoztam, hogy milyen aranyos, gyönyörű nő vagy. Gratulálok a szüleidnek valamit nagyon tudnak” nyihahhahha
A legfiatalabb és a legöregebbet kidobtuk-tanultam én kérem közbeszerzést ott is a legolcsóbb és a legdrágább kuka- maradt a többi.
Van egy pasi, csak annyit írt „kívánlak! „ Megnéztem a képét, gyorsan elküldtem a csajoknak had csorogjon nekik is a nyáluk-és visssza írtam, hogy amennyiben Te vagy a képen én is. Jött a válasz, hogy Ő van a képen és akkor mikor találkozunk. Manna azonnal írt, hogy
a.       szerinte ez egy sampon reklám és ilyen pasi nincs is
b.      ne csodálkozzak, ha a randin egy szőrös kis gnóm lesz velem szemben
c.       ha mégis ISTEN áll előttem, leszek szíves megadni az Ő elérhetőségét is a pasinak.
Aztán van a maradék. Meglepett, hogy mennyi huszon X és harmincas pasi van fent.
Némelyik nagyon szánalmas.
„Szeretek sétálni,egy szép helyen,vagy egy szép parkban,leülni egy padra,és csendben,párommal együtt hallgatni a madarak énekét.vagy nézni a naplementét együtt,vagy kézen fogva sétálni közben. Szeretek utazni,várost nézni,de múzeumba is elmegyek egy kiállítást megnézni,ha szeretné a párom. Szívesen sátorozok is,ha van kedve páromnak hozzá.vagy csinálok tábortüzet,ahol tudunk sütni sonkát vagy szalonnát,vagy főzhetünk bográcsban,vagy csak a tűz mellett melegszünk éjszaka a csillagos ég alatt. Szeretek zenét hallgatni,igazából mindent meghallgatok,de kedvencem a pop,rnb,dance,mai modern zenék. Ha párom szeretné elmegyek szívesen bulizni vele,de én egyedül nem igazán szoktam járni,ha ö szeretne elmehet egyedül is bulizni,nem vagyok féltékenykedő típus. Ha együtt élek a párommal,tudok alkalmazkodni, a fogkrémes tubust nem a közepénél nyomom meg,és nem dobálom szanaszéjjel a ruháimat a lakásban,szeretek főzni,és meglepni a páromat egy romantikus gyertyafényes vacsorával.Más férfiakkal ellentétben,én elmosogatok szívesen a párom helyett,és a takarításban is besegítek neki.Szeretek Szeretek olvasni könyveket,és nagyon sok minden érdekel,a gyógynövények,hogy mi mire jó,az egészség,az erotika,a divat,talán nincs is olyan ami nem.Szeretek verset írni .”
 Manna jól összefoglalta:
„életem. ez egy FŐŐŐŐŐŐNYEREMÉNY :DDDDDDDDDDDDDDDD 
hallod-e, ez elmosogat helyetted, táncol, túrázik, romantikusan andalog veled a naplementében, ha kell shoppingol veled és kiöltözik egy előadás erejéig és elfogad úgy ahogy vagy, mégha cigi lóg is a szádból. zseniális :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD”
Úgyhogy most levelezek, randizok, fagyizni járok és pezseg az életem.
Jah kérem, szeptember van! Megmondta a horoszkópom, hogy jön a szerelem. :-)
 
 
 
Szerző: Mókusélet  2011.09.06. 09:57 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr943205986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2011.09.07. 09:10:11

hűha, sok kitartást hozzá :) hátha a sok hülye közt lesz egy normális is, végül is abból csak egy kell :)

Rebelde 2011.09.20. 16:09:21

hááát, hajrá:))

ez a szeretek sétálni fazon szerintem veri a nőket:)
szánalmas porszívó ügynök a többség, házalnak a kis portékájukkal, az emberlánya megsajnálja őket, megveszi az árut, aztán meg csodálkoznak, hogy idő előtt bedöglenek....
süti beállítások módosítása