Jó pár hónapja-konkrétan télen valamikor, mert emlékszem hó volt és latyak, amit utálok brrrr, szóval rendeltem a Hajvarázs web áruházból egy Tigi Superstar-t.
Imádom a cuccot.
először is:
-gyönyörű lila az üvege
-csillog
-jó a design
-és hát jó a termék is.  Ajiba adtak hozzá egy hajfény spray-t.
Tudom,tudom drága, de ha belegondolok, hogy egy akármilyen típusú hajhab 600-1000Ft és kb.2 hónapra elég, ebben meg még mindig van….csak hát ugye egyben kell kicsengetni.
Na szóval itt /volt/ a nyár és gondoltam én majd jól fújkálom a hajamra ezt a hajfény cuccot, ragyogni fogok tőle, mint Salamon töke, pihe-puha lesz illatos lesz meg ilyenek.
Fújtam, valami bágyadt kis spricc jött belőle 4* kb. oszt egyszer csak már az sem.
Nem picit lettem ideges, mert nehogymár ennyi pénzért és különben is!
Írtam a web áruháznak, hogy lenne itten csókolom egy ici-pici probléma, mert hogy nem jön ki, pedig igény vóna rá!
Konkrétan magasról szartak a fejemre- nem baj elveszítettek egy potenciálos vásárlót és rossz hírüket fogom kelteni a nagyvilágban, mert én annyit járkálok mindenhová-na szóval gugli a barátom és megkerestem a forgalmazó céget. Telefonba jól elsírtam a bánatomat, hogy szép és lila és zöld a kupakja és a fürdőszobám éke-megy a csempémhez-csak használni nem tudom.
Mondták fáradjak be a WestEnd-be és orvosolják a problémámat.
Tegnap volt a napja, hogy elslattyogtam. Kb.negyed óra alatt sikerült megértetnem az eladóval, hogy
-nem, nem itt vettem
-igen azt mondták jöjjek ide
-igen, szeretném levásárolni-értsd ilyen szart nem kérek másikat.
Végül becseréltem egy isteni ananászos halvány rózsaszínes és csillogós wax-ra, meg valami szuper cuccra-a nevére nem emlékszem, de elolvasni sem tudtam, mert annyira pici rajta a betű, de szép színes.
Úgyhogy szép az élet!
Szerző: Mókusélet  2011.09.14. 15:21 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr733227079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása