Tegnap megmondtam Kiskorúnak.
2 hete kerestem a legjobb alkalmat és úgy gondoltam, hogy a tegnapi az.
Leültem mellé az ágyára, beszélgettünk…..és bele fogtam.
Az első mondatnál megmerevedett, csak nézett rám, majd elkezdett zokogni.
Pici kora óta nem láttam így sírni, nem szólt egy szót sem csak kapaszkodott belém, annyira szorított, hogy majdnem megfulladtam és sírt, de nagyon.
Persze én is elkezdtem, de bizonygattam, hogy nem lesz baj Kisfiam.
Itt lesz a Mama, jön Zsuzsi…és bármit mondott Apa nem vagyok rákos.
Szívem szerint felhívtam volna az apját, hogy leordítsam a fejét: EZT AKARTAD?!? Hetek óta tömöd a fejét, hogy beteg vagyok azért fogytam, most jó?!?
Mondtam, ha kemo-t kapnék hánynék, hullana a hajam…..hát hullik nekem a hajam????Próbáltam viccelődni, humorizáltam, bemész a suliba, mikor kijössz már túl leszek rajta.
Nem lesz baj!
Szerintem azt, hogy nemleszbaj  százszor mondtam el este. Viccelődtem, csináltam teát,dúdolgattam, hogy tudja NEM LESZ BAJ !
Majd bementem a fürdőbe, elindítottam a forró vizet, az arcom neki nyomtam a hideg csempének-az elmúlt 1,5 évben Istenem hányszor csináltam-és jól kibőgtem magam.
 
Szerző: Mókusélet  2011.09.27. 11:59 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr983259906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2011.09.27. 16:29:40

Apa fejét még most sem késő leordítani!!! Apa ugyanis egy orbitális nagy barom. Ha úgy is lenne, hogy beteg vagy, normális dolog, hogy a gyereket ezzel stresszeli???
Ez egy idióta. Nem igaz, hogy nincs annyi esze, hogy lássa, tudja, hogy mozogsz, heti három-négy alkalommal salsázol, ráadásul volt egy elég komoly lelki megpróbáltatás az életedben, hát hogy a francba ne fogytál volna.
De hogy nem látja, mennyire ragyogsz, majd kicsattansz, jobb formában vagy, mint valaha...tipikus fasz pasi.
Nem baj Életem, ne is törődj vele, egy a lényeg, hogy egészséges vagy, mint a makk, ha lehet még gyönyörűbb és kívánatosabb leszel bő egy hónap múlva, mint amilyen ma vagy és én hülyére, konkrétan sárgára irigylem a vádlidat basszus :)))

kerikak 2011.09.27. 23:06:32

@MajorAnna: és milyen jól táncol!! :)
süti beállítások módosítása