Reggel csörög a telefonom, az öcsém az.
Mi van?!? 2 havonta felhív vagy én….elfoglalt bizniszmen nem ér rá sosem.....és  3 hete egyszer már beszéltünk.
-Mi újság?
-Jó vagyok, köszi…és Te? Gyereknek milyen a suli?
-Figyelj, hallottál a hitel átváltásról?
-Persze, de szerintem várni kell vele. Jön a pozitív adós lista-tuti rajta leszek, fizetek, mint a katona tiszt-szóval november végén a bankok jobbnál-jobb forint hitelt fognak ajánlani …remélem.
-Aha, és hallom megint balhé van Nálatok. Téged érint?
-Nem tudom, remélem nem. Jövő héten kiderül.
-Az jó! Figyelj, azt akarom mondani, hogy van egy kis „talált „ pénzem. Egy évek óta húzódó cuccot kifizettek, nem is számítottam rá. Rendezni tudom belőle az adósságaimat. Úgyhogy viszek Neked 1,5 millát. Nem kell megadni, rendezd át kicsit a hiteledet, hogy könnyebb legyen.
Álltam a telefonnal a kezemben és potyogni kezdtek a könnyeim.
-Itt vagy? Halló, itt vagy?
-Itt, csak bőgök.
-Ne bőgj, na szia.
 
 
Szerző: Mókusélet  2011.10.03. 11:22 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr403273955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rebelde 2011.10.03. 15:18:17

ennél jobb hírt..:)) ez szuper

kerikak 2011.10.04. 13:17:01

szuper jó tesó :))

Mókusélet 2011.10.04. 13:25:15

Most őszintén, Ti elfogadnátok?

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2011.10.05. 10:51:11

Szerintem ezt már megbeszéltük: IGEN!!! A tesód segíteni szeretne és hál'Istennek megteheti!!! Majd máskor, máshogy Te fogsz segíteni neki. Ezért a tesód, és a világon nincs jobb annál, minthogy számíthatsz rá. Próbáld már levetkőzni ezt a fajta, "jaj majd én megoldom, mert az én terhem, nekem kell helyrehoznom, nem kérek segítséget, mert az olyan gáz" stb. marhaságot. Hidd el, nem ajánlotta volna fel, ha neki erre a pénzre most szüksége lenne. Szeret téged, így tudja kimutatni. Fogadd el, örülj, hogy ilyen testvéred van!!!

kerikak 2011.10.05. 13:57:51

@Mókusélet: persze! max elengeded az "ezt nem kell megadni" mondatot a füled mellett és visszaadod majd apránként amikor teheted :)
süti beállítások módosítása