Szombat este moziban voltam. Nagyon aranyos, kedves film. Jól szórakoztam.
Mondjuk az utolsó 20 percet már keresztbe tett lábakkal ültem végig, mert „picit” csúszott a Futafokon a zumba óra-épp annyi időm volt, hogy gyors tus és rohanás…..így nem ittam.
Nem baj, kértem egy KÖZEPES üdítőt, ami 8 dl. gyorsan beszürcsöltem. Ki vagyok száradva, kell ez, hogy szép sima legyen a bőröm, majd felszívódik.
Hát a lófaszt! Ez nem szívódott. Ez ki akart jönni, de nagyon.
Mert ugye ami bemegy, az előbb-utóbb ki is jön.
Na szóval film.
Cuki meg minden…..és a valósághoz annyi köze van, hogy igen, az egyik általában többet akar.
Akkor is, ha szépen megbeszélik az elején, hogy ennyi.
ENNYI ÉS NEM TÖBB!
Egy héten 2* ( kedden és csütörtökön a salsa órám után :-) ) találkozunk, semmi romantika semmi bonyodalom csak vad szex és kész. Nem kellenek sms-ek, nem kell túlspirázni a dolgokat. Ennyiről szól.
Csak hát az élet mindig másképp írja. A film-merthogy amerikai csöpögős, nagy rózsaszín cukormázba bújtatott végkifejlett, rájöttem, hogy nem tudok ÉN SEM élni nélküled legyünk egymáséi- de az élet nem ilyen.
Mindegy is.
Egyszer ezt is ki kell próbálni……….legfeljebb el@tok egy barátságot……………és rájössz, hogy a szex, ha nincs mögötte érzelem, csak testmozgás.
A tested kielégül, de a lelked nem.
................akkor inkább elmegyek zumbázni!
 
Szerző: Mókusélet  2011.10.04. 07:15 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr143275710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása