Mostanában olvasom (na jó ez azért túlzás) át szoktam lapozgatni a Hot/Best/Meglepetés kombót meg még amit a postázóból ajiba kapok.
Általában tudom ki-kivel kefél, ki omlott össze, ki bukott le megint, szóval tartalmas és mélyre szántó cikkek vannak benne. Szponzor sminkek, mik az idei trendek. Ebben újdonságot nem nagyon tudnak mutatni, bár e a higlighter mostanában nagyon piszkálja a fantáziám.
Úgy érzem nem ér egy fabatkát sem az életem egy higlighter nélkül, úgyhogy gyorsan vettem egyet. Még nem használtam, mert nem igazán tudom, hogy PONTOSAN hogy kell, de ha egyszer szükségem, lesz rá, nehogy ott álljak majd hogy NINCS.
Szóval van és kész.
Ezen újságok egyikében olvastam, hogy nekem rettenetes nagy szükségem van az őszi felkészülésre bőrileg, és hát erre a szőlő a legalkalmasabb.
Ezzel egyetértek, leginkább Tokai Aszú formájában gondoltam magamhoz venni, hogy szép legyek és feszes legyen a bőröm, de ezek ott azt mondták, hogy a vörösbort a kádba tegyem és üljek bele.
Hát ki vagyok én, hogy vitatkozzam?!? Szépen tele engedtem a kádat jó forró vízzel, megkínáltam 1 üveg Egri bikavérrel és beleültem. Vártam a csodát!
15 percig vártam, de mivel nem jött…a fene fog itt ücsörögni kimásztam….na és ekkor találkoztunk.
A csoda és én.
A kád szélén ült….mi ült…kapaszkodott a rohadék.
Gyönyörű szürkésbordóra fogta a komplett kádat a vörösbor. Úgyhogy CIF és Domestos keverékével 10 percet vakarásztam…és a hajlongástól feszesedett ám a bőröm!
Hogy rohadna le a keze annak, aki bepingálta az újságba ezt a baromságot!
Mikor ezzel kész voltam, gondoltam pedikűr-mert csoda reszelőket vettem ám, kis dinnye van rajra-szóval megcsináltam mind a 9 ujjamat (a tizedikre még mindig nem nőtt vissza a köröm. Mester szerint a pedikűröstől kérjek 10% kedvezményt ) na szóval szép voltam és feszes  és rövidkörmű akkor elővettem a nagyágyút.
Úgy hívják a szentemet, hogy körömvirág krém. Ocsmány sárga és az állaga olyan, mint a fülzsíré, de pihe-puha lesz tőle a talpam.
Bekenyeckedtem, ráhúztam egy-egy uzsis zacsit (megjegyzem eddig csak zoknit húztam, de az újság azt írta az úgy nem jó) szóval arra a vastag zokni és lefeküdtem tv-t nézni.
Na de azt nem mondta senki, hogy ne a nappaliba dőljek le.
Egyszer csak éreztem, hogy fáradok úgyhogy terveztem, hogy átkúszok az ágyamban.
Próbált már valaki disznózsírós lábban nylon zacsiban közlekedni?
Elárulom, csúszik.
NAGYON!
Úgyhogy felálltam és az első lépésnél megcsúszott úgy a lábam, hogy neki estem az akváriumnak, alig bírtam megtartani magam.
Most puha a talpam és lila a csípőcsontom.
Nem olvasok több újságot!
Szerző: Mókusélet  2011.10.11. 17:58 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr123293862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2011.10.12. 11:47:15

Életem, TE engem szórakoztatsz!!! Sírok a röhögéstől!!! :DDDDDDDDDDDDDDDD

Mókusélet 2011.10.13. 08:09:14

Nem vicces! Gondold el, ha magamra rántom az akváriumot.180 liter víz....és az aztán megy mindenfelé!

kerikak 2011.10.14. 11:01:36

hehe, ez megint elég szőke lett :DD bocs de én is röhögtem :D
amúgy mi az a higlighter? mert nálam a szövegkiemelő, de azzal nem lehet sminkelni :)
süti beállítások módosítása