20 évvel ezelőtt….akkor voltam 18 :-) úgy döntöttem szőke leszek.
Vettem festéket és szépen otthon befestettem a hajam szinte fehérre.
Sarki ezüst szőke volt a tisztességes neve.
Nagyon sokáig, olyan 10 évig el sem tudtam más képzelni.
Aztán elkapott a gépszíj.
Az elmúlt évek alatt a sötétszőkétől a barack színen át a csoki barnáig minden színben és fazonban nyomultam.
Egyszer még –igaz véletlenül gyöngy szürke festéket is vettem-úgy néztem ki, mint akire ráömlött a kályhaezüst .Hónapokig metálbábának hívtak.
4 havonta meghülyülök és változtatni akarok.
Egy ideje pinkben nyomom egyedül a fazonja változott év elején, levágattam csutkára.
New life new style jeligére.
Nyár elején elkezdtem piszkálni Ildit, hogy unom. Szőkét akarok!
Nem tudom , talán a lelkem szőke…..jó a gondolkodásom néha.
Azt mondta NEM! Te ez vagy, ez a pink. Kevés embernek áll jól de ez Te vagy!
2 hete lementem hozzá és azt mondtam, nagyon rövidet akarok és csoki szint. MOST!!!
Azt mondta oké, akkor befestelek szőkére. Mogyoró szőkére.
Pénteken volt a napja, hogy bementem hozzá.
Azzal fogadott, hogy meggondolta, és selyemcukor szőke leszek.
4,5 órába telt mire lerobbantotta a lilát a fejemről és felaplikálta ezt a szint.
Úgyhogy most 3 centis a hajam és szinte fehér.
DÖG!
Naggggyon!!!
 
Szerző: Mókusélet  2011.11.07. 07:40 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr563357621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása