Nem is értem….bár de.
6 hét és itt a karácsony.
Hétvégén Virágszálam nálam volt és lementünk vásárolni. Elég nehéz volt megmagyarázni neki, hogy miért van már mindenhol karácsonyi dekoráció, minek van ennyi csoki mikulás a boltban és miért esik hó a kirakatban.
Minden esetre írtunk a Mikulásnak, hogy Ő bizony egy számítógépet akar.
Rám nézett és az 5,5 évesek összes öntudatával azt mondta:
Elég érett vagyok hozzá!
Nem röhögtem…előtte.
Az én kívánságlistám is mellékelném, mert hátha :-)

 

 

 

 igazából BÁRMILYEN sminkcuccal le lehet engem venni a lábamról.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 nagyon tetszik, virágos, édes....hűűű

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 fehérben is próbáltam, az is jól állt :-)

nem is tudom minek ez nekem, nem hordok órát, de úgy megkívántam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

cd...pénzt adni érte, mikor le is lehet tölteni....ööö....ezt csak hallottam, mert én SOHA.....nem tudom hogy kell :-)

 

 

 

 

 

 

 

Igazából azt hiszem egy békés és nyugodt ünnepet szeretnék.....már évek óta.

Olyat, amikor boldog vagyok.

Teljesen és maradéktalanul.

Sírás nélkülit.

Évek óta nem volt ilyenben részem.................és azt hiszem ez sem olyan lesz.

Szerző: Mókusélet  2011.11.12. 11:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr573370339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása