Állítólag Manna tud mást is készíteni, bár ez lehet csak urban legend, mindenesetre nekem egyszer már csinált füstölt lazacos salátát és főzött hozzá fagyit :-) úgyhogy az is jó volt.
Na szóval ez sem egy nagy truváj- ahogy a művelt francia mondaná-  de magamévá tettem a dolgot és konkrétan szombaton az éhhaláltól mentett meg.
Pici olíva olajon megfuttatjuk a fokhagymát, erre rádobjuk az 1 doboz átmosott konzerv lencsét. Elfoglalt csajok nem érnek rá lencsét áztatgatni aztán főzni…válogatni meg Hamupipőke szokott…szóval rajta ül a lencse a hagymán. Só, bors 1 teás kanál vörös curry paszta-lehet zöld is, de az MÉG JOBBAN CSÍP- aztán megszórjuk curry porral, 2 perc és kész. A végén nyakon löttyintjük pici tejszínnel én utoljára kókusztejjel tettem és már ehetünk is..
Ennyi idő alatt kisül a virsli és nincs más dolgunk mint betelepedni a tv elé és hálát rebegni az égieknek a virsli feltalálásáért.
Szerző: Mókusélet  2011.11.14. 10:09 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr393377505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2011.11.14. 14:16:43

Kicsit variáltál a recepten, de szíved joga :DDD
Egy kis újhagymát vagy poréhagymát szoktam megdinsztelni, egy gerezd fokhagymát rá, a lencsét rázuttyantom, babérlevelet bele, egy kis mustárt, curry-port, nekem pasztám ugye nem volt, só-bors kell még bele és kis tejszín, de jó ötlet a kókusztej is. Na így van az eredeti recept anyukám :)))

Mókusélet 2011.11.15. 11:38:56

Na basszus tényleg a mustárt kihagytam.
süti beállítások módosítása