végtörlesztés.jpg 

Péntekre szabit vettem ki, hogy körbejárjak néhány bankot.

Mert az addig tök jó, hogy nagy vezérünk  és kormányunk megszavazta a végtörlesztést, de a bankok ellenállnak. Nem ám akárhogy!

Elvileg minden végtörlesztéssel kapcsolatos költséget el kell, hogy engedjenek, DE.

És itt van a kutya elásva. Mert hogy ha nincs annyi léd, hogy bemész kifizeted oszt jónapot, onnan jön a „majd mi megmutatjuk neked, hogy ne akarj végtörleszteni” történet.

Judikával szépen összeültünk és csináltunk egy szépséges excelt, hogy tisztán lássunk.

Hát nem kellett volna.

3 év alatt csak az árfolyamon 1,5 millát buktam…….ennyit fizettem semmire.

Plusz ha most sikerül átváltani a hitelem, akkor többet kell visszafizetnem, mint amennyit eredetileg felvettem. Szóval az elmúlt lassan 4 évben SEMMIT nem törlesztettem vissza.

Erre még rájön a bankok „sértődöttsége”.

  1. Ugyan az a bank, ahol a CHF hitelt felvettem. Mutassam be a papírt, hogy elváltam. Minek tessék modani? Egyedül vettem fel a hitelt annó is és most is egyedül vagyok. Mi köze van bármihez EX-nek? CSAK! kell és kész. Nem is értem. Mi lenne ha, újból férjhez mentem volna és az új emberrel akarnék másik hitelt felvenni?
  2. Ha változtatni akarsz az összegen ( jól keresel, összedobta a család, megnyerted a lottó 5-öst vagy kiraboltad szomszéd Mancikát) azonnal büntetőkamatot raknak rád.
  3. Újból kell egy ingatlanbecslés……..minek? Annnak idején már tetszettek kint járni, fotóztak is. Vegyük elő a papírt meg a képeket. Lakás ugyan ott van? Igen. Változott a mérete? Nem….szomszéd ideges lenne ha lecsípnék a nappalijából. Szóval max. az ára változhatott. Nézzük meg ezen a környéken mennyi most egy ilyen lakás és megvan. Jaaaaaaaaaaa, hogy akkor nem fizetnék 30 000-et?
  4. Közjegyző cc. 40 000 Ft. Értem, de mégsem.
  5. Ha ugyan ezt másik banktól akarod felvenni, akkor jönnek az 1-2%-os folyósítási jutalékkal, ami nálam olyan 110 000 Ft. Vagy a min. 200 000-es nettó fizetéssel amit erre a számlára kell utalni, ha nem büntető kamat jön, majd a kötelező kártyáról stb.

Arról már nem is beszélek, hogy azok a szerencsétlenek, akiknek van elmaradásuk nem is élhetnek a 180 000-as menekülővel és pénteken 251 Ft volt egy frank.

Szóval kösse fel a gatyáját az, akinek nincs a zsebében a végtörlesztéshez elegendő pénz, mert az ingyenes átváltás olyan 150 000 – be kerül.

 

Szerző: Mókusélet  2011.11.28. 14:40 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr423418615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása