Az elmúlt 5 napban megint 3* karácsonyoztam.

Meg is van az eredménye: ma reggel+1,5 kiló.

Basszus, basszus, basszus!!!!!

Igaz tegnap egész de. nálam volt Baga és sütöttünk. Túl estem életem első hókiflijén. Törjön el a kezem, ha még egyszer belevágok!!!

Apró pici körök, megtölteni, feltekerni, megsütni, vaníliás cukorba forgatni….rohadt macera.

Aztán sütöttünk püspökkenyeret meg valami szilvalekváros cuccot is.

 

Délutánra úgy nézett ki a lakás, mint ha bombatalálat érte volna és ragadt mindenhol.

Mi a fenének kell nekem süti????

Megeszem és csak baj van belőle.

 

Múlt szombaton a Luna buliban voltam. Megcsináltuk a fellépést 2 próbával. Szegény Anikót nem győztük nyugtatgatni előtte. Végig táncoltam az éjszakát. Jó volt! Hajnalban megint előjött a kérdés….és most merre? Megszavaztuk Atti 27 m2-es legénylakását. Hajnalban röhögő görcsöt kapott, mikor megkérdeztem hol tartja a fahéjat, mert forralt bort csinálnék.

Vazze….cukor sem volt nála!

Rendeltünk pizzát meg valami mexikói cuccot. Reggel 6-kor ilyen szart ettünk, csoda, hogy hízom?!?

 

Hétfőn Mónikánál vacsoráztam.

Tegnap meg a Csajokkal ünnepeltünk egy olasz étteremben.

Ágota isteni csokis fűszeres sütit sütött……Manna meg gyönyörűen dekorált narancsos kekszet. Jól bezártam a doboz tetejét, nehogy rá járjak.

A fenébe egy DÖG rövid shortot vettem a jövő heti bulira, meg egy fűzőt! K drága volt, de megérdemlem!....de hogy veszem fel, ha nem jön rám?!?

 

Én a csajoknak lilahagyma lekvárt készítettem. Fagyönggyel és csipkebogyóval díszítettem. Szerintem szép lett.

 

Anikótól kaptam egy hűtő mágnest, ez van rajta: Ilyen barátra vágyik mindenki, mint Te vagy!

 

….és a Face-en is kaptam egy levelet:” köszönöm, hogy megismerhettelek, köszönöm, hogy tanítgatsz a táncra. A fellépésetek nagyon szuper volt, egyszer így szeretnék táncolni, mint Te.Tudom, hogy nehéz éved volt, de a 2012 a Te éved lesz!”

 

….és még itt sincs az ünnep.

 

 

Szerző: Mókusélet  2011.12.22. 11:23 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr713485556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása