ételhordó.jpgTegnap este mikor hazamentem egy szép A4-es lap fogadott a konyhapulton és a Kölyköm macskakaparásával ez volt ráírva: EZT KELL ENNEM FEBRUÁRTÓL.

Felvettem, átfutottam, majd szépen beordítottam a szobájába, hogy azonnal jelenjen meg az ingatlan konyhájában elbeszélgetésre.

A papíron ez állt:

500 gr. csirkemell VAGY tonhal

rízs

200 gr. túró

 6 tojás.  HAT TOJÁS VAZZEEEEEEEE!!!

reggel este turmix.

Először is, mikor kémiából meg matekból tanultátok  a grammokat akkor hogy a lófaszba nem voltál ennyire precíz Édes fiam? 500 gramm…..az !.....a lófasznak is van vége!

Másodszor hülye-e vagy a 6 tojással? Fel fogsz robbanni plusz tél van a csirkék sem tojnak, ennyit meg depláne!

Harmadszor ugyan már számoljunk kicsit. Egy hónapban 30 nap van-általában most nem kötözködünk a februárral meg a 31 nappal.

½ kg. csirkemell 800 Ft. 6 tojás 220 a túró olyan 250. Akárhogy nézem 1300 Ft-nál járunk és még nem számoltam a napi 1 liter tejet-komolyan kartonnal veszem már a tejet konkrétan én tartom el a Milli gyárat- és akkor még reggeli meg vacsora….és különben is hogy tervezted ezt?

Na figyelj….Ő fogja megcsinálni magának-itt azért picit röhögni kezdtem- és ételhordóban viszi majd a kaját a suliba.

ÉTELHORDÓBAN.

Meg van a kép? Én gyerekem baktat, lábán Converse cipő, Diesel farmer, szövetkabát és fém ételhordót lóbál a kezében.

Nincsenek  illúzióim,  1 hétig nem tudja betartani, mert ez nem az a típus….de akkor is.

Úgyhogy februártól nem fizeti be a kaját, de hogy 3. naptól éhen fog halni a tuti!

Szerző: Mókusélet  2012.01.11. 12:59 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr83536760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2012.01.12. 11:46:51

Kiskorú zseniális :DDDDDDDDDDDDDD üzenem neki, hogyha eddig nem imádtam volna, akkor most, ha másért nem is, de a pazar humoráért igen!!!
süti beállítások módosítása