13.jpg

Rég volt ilyen szar napom, mint a tegnapi meg a mai.

Igaz, péntek van és 13….de tegnap csak 12 volt!

Fene a fekete macskába és mindenkibe.

Összevesztem :

  • a Kiskorúval….vele nem nehéz, nem tanul, lusta mint a dög
  • az Ex-el….vele sem, mert ő meg szarik mindenre, vidéken vagyok nem tudom megoldani

Plusz eszméletlen sok a meló, úgyhogy elfáradtam.

Haza mentem este, kikapcsoltam a telefont (sosem szoktam) magamra húztam a paplant és reggel 7-ig aludtam.

Várom a szerdát…..elmegyünk, ráülünk a buborékra és csináljuk a SEMMIT.

Konkrétan az ágy tetején akarok feküdni 2 napig és max. a kajálásokra lemenni meg a wellnessbe.

Rám fér!......most meg hazafelé remélem látok egy jóképű kéményseprőt, aki végre egy kis szerencsét is hoz.

 

Szerző: Mókusélet  2012.01.13. 15:19 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr523542867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása