Azt már mondtam, hogy rendszeresen olvasok smink blogokat….egyszerűen, mert érdekel.
Áginál még szeptemberben nyertem egy oktatást, csak valahogy elhúzódott a cucc, na de most szombaton bepótoltuk.
Ági egy fantasztikus karizmatikus csajszi, hatalmas szívvel, őrületes szöveggel, úgyhogy a 3. percben már olyanokról és úgy dumáltunk, mintha ezer éve ismernénk egymást.
Tele volt a stúdió mindenféle kütyüvel, ecsettel, púderral szem biz-basszal, de vissza fogtam magam, nem nyúlkáltam, nem kotortam nem szagoltam, pedig nagyon kellett volna!!
Mesélt picit az életéről, konkrétan az esküvői sztoriján még most is röhögök –bocs – aztán sminkelni kezdett.
Tudok ezt-azt a technikákról, de tök érdekesen csinálta. Pl. alapozott-kézzel- mi a fütyiért kellett nekem tizen……öööö pár ezerért alapozó ecset??? Na szóval alapozott, bázist használt és elkezdte építeni a szemet. Majd spirál, pirosító (itt tök újat is tanultam) majd folytatta a  szemet. Végül megint világosabb alapozóval „árnyékolt”
Teljesen ellent mondott mindennek, amit én a sminkelésről tudok, tanultam,láttam.
Ő a nagy Itáliában így tanulta…..és hát csak tudnak az olaszok valamit a divatról és a sminkről, ha már évek óta diktálják azt.
Aztán engem is sminkelt és a végén-hogy örüjjéééé’- kaptam műszempillát is. Nekem még sosem volt és bár többször gondolkodtam rajta, most már biztosan tudom, hogy nem is lesz. Ez vazze szúúúúúr!
Este lefeküdtem szúrta a halántékom, meg a járomcsontom meg elérte a szemöldököm, úgyhogy a balról jól lepiszkáltam….na jó kitéptem a sajátommal együtt, de igazán nem tudtam aludni, a jobbon még ott van.
Smink után teljes harci díszben beültünk a Stex nevű műintézménybe, picit meglepni Anikót hamár szülinapja van :-)
Fiatal pincérsrác odajött mosolygott megkérdezte, hogy mit szeretnék.
Mondtam, először Életem a telefonszámodat, különben meg most ültünk le, haggyál minket választani. Aztán  gyorsan odasúgtam a csajoknak, hogy lófaszt sem látok, mert nincs nálam a szemüvegem, onnan olvassák az étlapot, ahol az van írva, hogy desszertek…..
5 perc múlva pincérsrác visszajött, picit rebegtettem a pilláimat -hamár mű és hamár ekkora- rámosolyogtam és mondtam, hogy abból a DIÉTÁS fehércsokitortából kérek. Srác nézett, látszott ahogy gyúlnak a fények odabenn, elmosolyodott és mondta, hozom.
Szóval megint jól sikerült a szombat.
Ha valaki kipróbálná a sminkelést, egy jó barátnős progit akar........és nem utolsó sorban remekül akar szórakozni, itt megteheti:
 
Golden Apple Studio

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2012.01.17. 07:33 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr103555591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása