Komolyan némelyiket inkább öltöztetném! Amit a srácok enni bírnak!!! pedig én hozzá vagyok szokva, van nekem egy Kiskorúm.

Pénteken fánkpartyt tartottunk. Picit bővítettük a bandát, Hajni hozta a zurát.

Tárkonyos ragulevest főztünk és fánkot sütöttünk. Igazából a srácok a végére estek be, pedig ANNNYIRA akartak segíteni!

Az első 20 percben „megágyaztak” a kajának, úgyhogy elfogyott egy fél üveg Jager  meg egy mézes meggyes rézangyal. Hangulat megvolt nekiálltunk kajálni.

Komolyan Attinak tuti gilisztája van, Adonisz meg még a tányérjába kerülő fűszertojásnak is bírt örülni. A negyedik tányér után elvettem előlük a lábost, hogy kapnak még  KÉSŐBB, de hagyják abba, mert a látványtól rosszul vagyok.

Felköszöntöttük Hajnit (33) ezt még lehet ünnepelni, én is kaptam ajit egy nagyon szexi kötényt meg persze pálinkát-nem tudom honnan veszik, hogy szeretem :-)

Nem táncoltunk –a fánk nem engedte -de annyit dumáltunk, nevettünk, hogy nahát.

Reggel Adonisz közölte, hogy itt hagyja a madzagot, hogy legközelebb ne kelljen cipelni a laptopjához. Mondtam, hogy hagyd-elfér a fogkeféd mellett- addig nem aggódom, míg saját polcot nem kérsz a cuccaidnak.

Úgyhogy lassan rendszer lesz a havi bulikból.

 

Szerző: Mókusélet  2012.02.13. 15:31 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr254101704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása