Mostanában többször elhangzott Kiskorú szájából, hogy

  •   kivel mész
  • mikor jössz
  • honnan ismered

Ilyenkor szépen el szoktam neki magyarázni, hogy idefigyelj Ebihal. Ebben az óceánban én vagyok a NAGY FEHÉR CÁPA….a csúcs ragadozó, te meg csak egy plankton, úgyhogy ilyen kérdéseket Én teszek fel Neked és nem fordítva.

 

Tegnap megvolt a NAGY TALÁKOZÁS.

Köszöntek, ebéd közben udvarias beszélgetés,Kislány vigyorgott, mint a tejbetök….hűűű ez könnyen ment.

Egyszer csak, mikor Birkózó kiment a szobából ezt hallottam:

holismertedmeghányévesmilyenkocsijavanmennyirebarátholdolgozik.

Kiszóltam neki: Bejönnél? A gyerekek kérdeznének ezt-azt.

Bejött, mosolyogva leült az ágyra.

Kiskorú szépen behúzta középre a széket, szétterült benne, belenézett a szemébe olyan: Én vagyok itthon, ez az én területem, ergo minden ami a területen belül van az enyém!!!! nézéssel, majd azt mondta: Mond csak, mik a szándékaid az anyámmal?!?

Sírni kezdtem a röhögéstől!

Birkózó ült, mosolygott és azt mondta: ma este színházba vinném, a többit meg majd meglátjuk.

Kiskorú elfogadta a választ, megfogta a süteményes tálat és elvonult számítózni.

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2012.03.26. 14:33 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr834341238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2012.03.30. 10:28:45

az olyan pasi aki színházba visz olyan ritka minta fehér holló..:) remélem nem miatta pörögnek a csengettyűk :)

Mókusélet 2012.04.03. 17:20:30

De...és a színház is szar volt!
süti beállítások módosítása