Délután  értem haza megint a Balcsiról.

Van azért abban valami jó, ha az ember munkanélküli :-)….akkor megy fürdeni, mikor jól esik.

Persze a hűtő üres, irány a Tesco.

Épp a sajtpultnál válogattam, mikor megláttam.

2 méterre volt tőlem, valami zacskó volt a kis dundi kezében és magyarázott.

Én meg megijedtem.

Megrémültem, hogy meglát.

Meglát……és nem ismer meg..............vagy ami még rosszabb, megismer.

Aztán megláttam, az Édesapját is.

Megfordultam és visszamentem a sorok közé.

Mindenkinek jobb így.

…aztán hazajöttem kibőgni magam.

Szerző: Mókusélet  2012.08.26. 20:55 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr644733724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása