Mannának szülinapja volt.

Ez minden évben ilyentájt szokott vele előfordulni, úgyhogy eddig semmi szokatlan nincs a cuccban.

Most viszont az ebéd nagy részéről-és a pletyiről is lemaradtam-helyette az Áfa visszaigénylés igen érdekfeszítő témáját hallgattam az előadótól.

Azért fél 4 felé csak megérkeztem a Chagall étterembe.

chagall.jpg Jó választásnak bizonyult.

Valami isteni zelleres krumplilevest ettem sajt chipsszel.  Beszélgettünk, nevetgéltünk, jól telt az idő.

Sajnos Manna mamája rosszul lett, így az ünnepelt elviharzott.

Mivel a napot a Sugarshop-ban akarták a többiek befejezni átmentünk.

sugar_shop_1.jpg

Én voltam már itt kétszer.

Első alkalommal a nyitás után nem sokkal. Gyönyörű, igényes a hely, ötletesek a megoldások...és a sütik!!!!

A sütik isteniek. Jól néznek ki, finomak....és az áruk HORROR!

Az, hogy egy kb. 4 szeletes szülinapi torta 5 000, az nálam kiveri a biztosítékot, még akkor is ha finom.

Egy szelet süti 600-nál kezdődik, de egyszer élünk.

Mikor másodszor voltam, olyan 2 éve, akkor megdöbbentem!

Kosz volt!

Porosak voltak a lámpák és néhány nem is világított, az asztalok lábai ragadtak a mocsoktól. Értem, hogy hatalmas a forgalom. Hogy napközben nincs idő lemosni, de elvárnám, ha beülök egy  ilyen helyre, hogy a színvonal tükrözze az árakat!

Úgyhogy félve mentem....és sajnos nem csalódtam :-(

Tömeg most is, az asztalokért sorba kellett állni.

A pincérek kedvesek, a sütik a színvonalat hozzák.....és sajnos a hely is.

Ismét kosz volt! KOSZ basszus. Mutattam a csajoknak is.

Nem hiszem, hogy egy ilyen hely megengedheti magának, hogy kijárjon egy burkolati elem az emeleten. Én tettem vissza, nehogy a szék lába belemenjen.

Úgyhogy nem csalódtam!........sajnos!

Szerző: Mókusélet  2012.10.16. 15:37 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr874852173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása