Csörög a telefon:

-Te Mókus, beszart a kocsim, elvittük a szerelőhöz, el tudnál vinni órára?

- Persze Életem, megyek érted 5-re.

A kocsiban: ...és mi baja, mennyibe fáj, hol van?

-Szigetszentmiklóson van a szerelőnél és vasárnap lesz kész.

-És hogy mész ki érte?

-7-es busz, 6-os villamos, hév, meg valami busz.

-Hülye-e vagy Életem, Elmegyek Érted, kidoblak, 20 perc az egész.

Elindulunk, mond a címet. Iskola utca akárhány, majd szólok. Pici utca, nem tévedünk el.

Iskola utca.

Iskola utca...jár az agyam. Honnan a fenéből ismerős a cím?

-Te, nem ott vannak a gyárak, üzemek? Mert akkor tudom, hol van.

- Nem, ez igazából Halásztelek.

Halásztelek, Iskola utca....mi a fene van ott, Hol hallottam már ezt a címet?

Egyszer csak beugrott! Basszus, Kicsi anyósáék laknak az utcában. De fasza, ha szűk kis utca, de most már mindegy.

Megérkezünk, tényleg szűk kis utca, tele autóval, körbe kerített játszótér, parkoló egy szál se.........hopp, ott egy.

Akkor már vigyorogtam. Szépen beparkoltam NAGY MAGYAR ANYA autója mögé.

Hajniék ki, én nyugodtan várok.

Egyszer csak nyílik egy kapu, majd Nagy Magyar Anya viharzik felém.

Haja kócos, fogyni nem fogyott, teleholdvilág képe szebb, mint valaha.

Rámosolyogtam.

Beült és elviharzott.

Én meg ott álltam és nevettem az egészen.

Véletlen.

Szerző: Mókusélet  2012.11.13. 16:45 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr514905288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása