Szombaton suliban voltam, így nem volt időm főzni.

De nem esem késégbe, mert mire való a fagyasztó?!?

Ha valamiből többet főzök, szépen dobozba teszem és lefagyasztom, és az ilyen rohanós napokon csak kikapom és kész.

Bableves.....hű! Imádom! Sok füstölt hússal, csipetkével jó fokhagymásan.

Vettem friss ropogós kenyeret, tejfölt....alig vártam, hogy haza érjek.

Feltéptem az ajtót, irány a hűtő, elő a dobozt: bassza meg, ez töltött paprika.

Azt is szeretem, de nem erre készültem :-(

Az óta motoszkál: bableves.

Ma reggel megérett a gondolat, kiveszem a fagyasztóból.

Jól megnéztem kívülről az átlátszó dobozt:tele van csipetkével....hurrá!

Du. nyitom a dobozt: rohadjon meg ez gulyás.

Úgyhogy mostantól minden dobozra rá fogom írni, hogy mi van benne.

Isten bizony!

Szerző: Mókusélet  2012.12.11. 22:57 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr804960748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása