Vannak az ember életében olyan helyzetek, amikre csak azért mond igent, hogy ha majd öreg lesz, elmondhassa, hogy ezt is megcsináltam.

Bungee jumpingoltam , meg átúsztam a nagy szikla alatt és túl éltem, megvakartam egy oroszlán hátát, vissza szóltam a hülye BKV ellenőrnek....ilyenekre gondolok.

Mikor először láttam, azt gondoltam: ilyen nincs! A képet tuti egy baunty reklámból lopta a csávó, konkrétan fut a parton egy kis gatyában és olyan kockák vannak a hasa helyén, hogy ilyet csak rajzolni lehet.

Chateltünk és többször rákérdeztem, szép a kép, csorog is nyálam életem a klaviatúrára, de nem mutatnál egy olyan képet, amin Te vagy?

Miki1_1.PNG

Minden alkalommal azt mondta, hogy ő van a képen.

Aha, én meg Claudia Schiffer vagyok, csak Mókusnak álcázom magam.

Aztán egyszer csak azt mondta, nem hiszed?....és bekapcsolta a kamerát.

Konkrétan lefejeltem Manna laptopját ahogy néztem. A túl oldalon ott ült A PASI!

Emeld meg a bal kezed, hogy lássam nem robot vagy-e. Nevetett és megemelte.........én meg nem hittem el.

Anikó-mikor először látta azt kérdezte: Te szerinted ezt is anya szülte? 

Nem tudom, de nem is érdekel!

Másnap sms-t kaptam, randizzunk.

Mi van? Velem? Te?

Vissza írtam, hogy nem tudom szabad-e az estém, mert már van programom.

Aznap még négyszer ír és fűzött, én meg kérettem magam,de közben lázasan szőrtelenítettem, hajat mostam, pakolást tettem a képemre és mellemre :-)!

Nála találkoztunk.

Mikor kinyitotta az ajtót esküszöm, hogy láttam ahogy csillognak a fogai....de csak kedvesen köszöntem és megfogtam a hasizmát. Nézett rám kérdőn én meg csak annyit mondtam, ellenőrzöm a portékát, nem-e gumi cuccban vagy.

Nem abban volt!

Azt mondta azért itt ismerkedik-többek közt-mert nem tud máshol.

Mondtam neki Életem, szállj fel a 7-es buszra a Blahánál, kezdj el nézni egy nőt és tuti a Keletinél már meg lesz a száma!

Nemrég felhívott: kipróbáltam a buszos cuccot.

Ééééés?

A csaj folyamatosan maga mögé nézegetett, hogy kit bámulok!

Mondtam neki, hogy én sem hinném el, hogy nézel, vagy ha igen, akkor arra gondolnék, hogy elkentem a rúzsom, leszart valami madár, vagy becsíptem a szoknyám alját a harisnyámba.

Úgyhogy nem egyszerű az életük a jó pasiknak sem!

Én meg majd annó a kis unokámat a térdemre fogom ültetni és megmutatom a képét neki. Látod életem, nagyanyádnak ez is meg volt! :-)

Manna szerint az a baj velem, hogy erre a típusra pörgök, és a többinek esélyt sem adok.

Nem teljesen igaz............de van benne valami.....

De ha kaphatok gesztenyepürét is vacsira, miért egyek salátát?!? Nem igaz???

Úgyhogy :-)szeptember óta néha gesztenyepürét vacsizom...............basszus, hízom is! :-)

Szerző: Mókusélet  2013.03.02. 07:25 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr405076366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása