3 hete odafigyelek a kajámra.

Reggel saláta, délben valami főtt kaja lehetőleg köret nélkül vagy ződdel, este joghurt.

De ma....ma bűn van. BŰŰŰŰN!!

Gyűlölöm a munkám! :-(

 Tudom, nem szabadna ilyet mondanom, hálásnak kéne lennem, hogy van végre, de nem tudok.

Egyszerűen olyan munkákat csináltatnak velem, ami az agyi kapacitásom kb. 5%-át mozgatja meg.

Ehhez kellett ennyi iskola, angol és az, hogy most is sulban üljek szombatonként.

Hogy EZT csináljam, éhbérért.

Ha megfizetnék akkor talán jobban elfogadnám, de mivel nem elég   hitelre és a rezsimre, még inkánn utálom az egészet.

Teljesen el vagyok keseredve!

Konkrétan 2 napja az a munkám, hogy szétválogatom a 2011-es szerződéseket a 2012-esektől.

Tisztára mint Hamupipőke!

Szóltak,hogy ha meg van, akkor egy táblázatba jelöljem , hogy megérkeztek.

Ezt sem értem......most csinálják a régi szerződéseket, de ez nem az én dolgom.

De ma, mikor már majnem kész vagyok, kolléganőm, aki kedves, aranyos, de egyszerű, mint a faék megkérdezte: feltöltötted a kötbéreket a táblába?

Mondom neki: nem Életem. Mondtad?

Jaaaa, elfelejtettem!

Nem hiszem, hogy direkt csinálja. Egyszerűen ennyire ostoba.

Lementem vettem egy csokis croassant, hogy megnyugodjak, ittam egy kávét, de szivem szerint ordítanék, hogy NEM CSINÁLOM!

NEM CSINÁLOM MEG! HALLOD???!!!!

Elb@ a diétámat,BŰNÖZTEM, lelkiismeret furdalásom van és szomorú vagyok.

Szomorú vagyok.......................nagyon! :-(

Szerző: Mókusélet  2013.04.04. 14:26 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr275194833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása