Unom már ezt a Janics ügyet.

Hónapok óta a csapból is ez folyik.

Nem szeret itt lenni, nehéz a magyar nyelv, igazából sosem érezte, hogy befogadták....jajj jajj, el kell innen menni.

A férje országában sokkal jobb lesz, mert az már az otthona lesz blablabla.

Nem értem az ilyen embereket.

Úgy válltogatnak hazát, mint ha fehérnemű lenne.

És nem az a bajom, hogy menni akar-menjen, próbálja meg- hanem az, hogy hogyan teszi mindezt.

Köpköd, mocskolódik.

Majd mikor ott nem jön össze-mert nem jött, nem fizettek érte- akkor írt egy szépséges levelet, hogy jajjaj, de megbántam, itt jobb lesz, jövök vissza.

Nem! nem Szegedre....vajon miért nem oda? hanem Győrbe.

Lehet velem van a baj, de az ilyen embernek nem adnék életjáradékot, sőőőt lehetőséget sem.

Mert van aki hibázik-én is megtettem sokszor- de soha nem mentem el úgy sehonnan, hogy ne emelt fővel szembe nézve tudjak találkozni Bárkivel Bárhol.

Bár ugye....van az a pénz, ami miatt vastagszik a bőr az ember arcán.

A mostani agyammal beperelném a Tv-t.......és megnyerném.

Ezt akkor is tudtam.

De én nagyvonaló vagyok, elegáns.Bármikor belenézek Bárki szemébe!

Egy idióta vagyok!

 

Szerző: Mókusélet  2013.04.10. 09:49 Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr625213504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása