Tegnap este-a nagy melegre való tekintettel, és mert a gazpachot és a hideg gyümölcslevest is kilőttem már, és a múltkor készített koviubi nem akaródzott fogyni -kovászos uborka levest készítettem.

Kiskorú olvasta a receptet és kb. 15 másodpercenként közölte, hogy Anya!!! Ez undorítóóóó!!

Aztán elkészült a mű, netto 6,5 percembe került és megkóstoltam.

Valami csudijó!

Kiskorú megkóstolta, nézett, majd közölte: jó....tényleg finom.......de be fogsz tőle fosni!

Úgyhogy ma ezt ebédelek és szóltam a csajoknak az irodában, hogy ha hirtelen felállok és elindulok kifelé, ne álljanak elém!!

Recept:

  • kovászos uborka tetszés szerint, leginkább sok, apró kockákra vágva
  • némi fokhagymát, az uborka levét, 1 görögjoghurtot (azt a nagyobbacskát) meg egy kis tejfölt és ha nagyon autentikus lennék, aszondanám, hogy csirke vagy zöldségalaplevet, de mivel nem vagyok az, konkrétan zöldségleves kockából főzött 2 dl lét összeturmixoltam
  • ment bele a kockára vágott uborka

Majd az egész a hűtőbe.

Jó fajta!

A tetejét lehet csicsázni, én medvehagyma pestóval fogom otthon.

Szerző: Mókusélet  2013.07.10. 10:04 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr995398656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása