Túl vagyunk ezen a táboron is.

A Dream Team kiegészült Szabival és Zemberrel is, így 6-an voltunk egy faházban.

Anikónak és Szabinak is erre a hétre esett a neve napja, úgyhogy csúnya ivászatot rendeztünk.

Zember már a múltkor is gyanús volt nekem, de most meg már biztos vagyok benne: az előző életében szivacs volt az tuti!

Annyit bír inni, hogy az döbbenet és nem is látszik rajta!!!

 

Első este rueda, álljatok fel, látom ám, hogy nagy vígan bepattan középre.

Ez HÜLYE!!!

Itt valamennyire kell tudni táncolni, Te meg Életem nem tudsz!

Aztán csak álltam, mert még ugyan nem egy Fred Aster, de táncolt!

A lábával!

 

Oda mentem hozzá az óra végén, hogy ezt mégis hogy és miért és különben is.

Rám nézett és azt mondta: tudtam Baba, hogy Neked ez fontos, így 2 hete minden nap intenzív tanfolyamra járok.

Olyan édes!

 

Lenyomtunk napi 3 zumbát- egyet a medencénél a 40 fokban- de minden percét élveztem!

Ettünk ittunk, zsűriztünk,ittunk, napoztunk, ittunk,buliztunk ittunk.

 

Vasárnap elmentünk kettesben vacsizni és csak 9 felé jöttünk haza. Boldogság van!

 

Tábor után Imolával kaptunk egy köszönő  levelet:

·         Sziasztok! Csak ezúton is szeretném megköszönni Nektek a fantasztikus zumba óráitokat! Nagyon nagyon jól éreztem magam! És köszönöm a zenéket is. Már meghallgattam őket és (majdnem) annyira mosolygós, jó hangulatba kerültem, mint a táborban! Remélem hamarosan újra részt vehetek a Ti óráitokon!Hartai Zsuzsi

 

 

 Komolyan hájjal kenegettek

 

…és szeptembertől újra tanítok salsát. Felkértek egy haladó csoport mellé, úgyhogy szép az élet trallala!

 

 

Szerző: Mókusélet  2013.07.30. 16:20 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr1005418656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása