Tavaly lemaradtam a sárgabarackról a tábor miatt és ez idén is MAJDNEM így volt!

A gyerek pánikolt, hogy nem lesz lekvár jajjaj mi lesz velünk télen, mind itt halunk, de Zsuzsitól kaptam, így átvészeltük valahogy a hideget és nem kellett kakaóval enni a palacsintát. :-)

Idén nem kockáztathattam az éhhalált így tegnap egy nagy kosár barackkal mentem haza.

Főztem lekvárt-míg az üvegem kitartott, úgyhogy szombaton újra nekifutok- majd némi gyümölcslevest is.

 

Imádom a gyümölcsleveseket.

Általában túrógombóccal készítem, mert Kiskorú azt preferálja…..na de most nem tettem bele és nem is hiányzott.

Istenkirály hiperszuper lett a cucc!

Mostanában megint olvasgatni kezdtem gasztroblogokat, és az egyikben rácsodálkoztam a vajjal készült gyümölcslevesre.

Sosem gondoltam volna, hogy zsiradék kell egy gyümilevesbe, de agyaltam rajta és arra jutottam,hogy nem lehet rossz.

Picit változtattam rajta persze, de köszi az ötletért  Chef Vikinek.

A macera része az, hogy le kellett húzni a héját-pedig ugye abban van a vitamin- de forró víz aztán meg hideg és jónapot.

Vajon megkaramellizáltam a cukrot, bele 1 vaníliarúd kikapart magjai majd bele a barack. Fahéj és kész.

Ennyi!

Mikor puha, kábé 3,5 perc akkor pici liszttel kikevert tejszínnel sűrítettem.

Hétvégén újra megcsinálom, de most szegfűszeg,szegfűbors kombóval, hátha az sem ront rajta.

 

Szombaton különben még barackos gombócot tervezek gulyáslevessel és azt hiszem ki is fújt a barackszezon az idénre.

 

Szerző: Mókusélet  2013.07.31. 10:56 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr485435393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása