Kaptam egy e-mailt.

Feladó : Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala.............lánykori nevén a KEK KH.

Majd össze szartam magam, hogy te atya ég, ezek mit akarnak tőlem?

De csak annyit írtak, hogy figyeljek, mert le fog járni a jogosítványom.

Na?

Már nem csak Sanyi........a Pintér küldözget nekem sms-t, hogy üljek át másik autóba és nem hagynak az út szélén,hanem Ők is figyelnek, nehogy utána a rendőr megbüntessen!

1 hét múlva újabb levél:az útlevelem is le fog járni!

Jóvanköszi!!!!

Tegnap újabb levél: még nem tettem lépéseket és ez meg ez a teendőm.

Úgyhogy voltam a háziorvosnál, 4800-ért adott egy papírt, hogy egészséges vagyok mint a makk, de csak 5 évre,mert ugye a korom.

A korom, az olyan kis fekete izé, ami bepiszkolja az ágyneműt!

Na szóval papírral elmegyek az okmányirodába és újabb 4000-ért kapok egy új jogsit.

Brother megnyugodhatsz!

Szerző: Mókusélet  2014.02.10. 21:42 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr615808432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása