Nem fogadott hívás virít a telefonom, ismeretlen szám.

Ki vagy és mit akarsz?

Kicsöng, felveszik: Köszönöm Mókus, hogy visszahívott XY vagyok a Z Kft-től.

Na itt borult el az agyam: ha rám akarsz sózni valamit, vagy meghívsz egy VISSZAUTASÍTHATATLAN nyaralásra, ahol üdülési jogot kell venni, leordítom a fejedet a helyéről.

Azért keresem, mert tavaly áprilisban beadta hozzánk az önéletrajzát, ami nekünk nagyon tetszett és az óta őrizzük.Akkor nem hívtuk be, mert a mi cégünk egy kis 30 fős cég, és úgy gondoltuk, hogy az Ön szakmai múltja és tudása alapján sok a mi cégünknek.Most viszont egy multinacionális partner cégünk irodavezetőt keres és szeretnénk az Ön életrajzát átadni nekik ha beleegyezik.

Mi van?

Nem hittem a fülemnek! Beleegyeztem :-)

Aznap este egy e-mail vár: engedje meg, hogy pár szóban bemutassam Önnek a cégünket............ide keresünk, és amennyiben érdekesek lehetünk az Ön számára, kérem küldje el frissített önéletrajzát, illetve a jövő héten személyesen is szeretnénk találkozni, kérem írja meg, hogy mely időpont lenne alkalmas az Ön számára.

2:0 Nekik. ŐK alkalmazkodnak hozzám.

Első meeting: 2 30 körüli pasi fogad. Bemutatkoznak, névjegyet kapok, tegeződünk. Sokkal egyszerűbb lenne az életem, ha azt a kurva szemüveget hoztam volna, de még mindig nem szoktam meg, hogy kell, így a nevükön kívül semmit nem látok a névjegyükön!

Beszélgetünk, nem interjú.Ki vagyok mit csinálok, ők kik mit csinálnak.

Kérdeznek én kérdezek. Nevetünk, jó a hangulat.

A végén ezt mondja az egyik: a héten még meghallgatunk néhány jelöltet és ha bekerülsz a második körbe, ott az igazgatóság 3 tagjával kell leülni egy bemutatkozásra. Szóval Velem a Sanyival és az ügyvezető úrral.

Basszus basszus basszus a kurva szemüveg!!! Én itt vidáman a gazdasági igazgatóval meg a marketing igazgatóval cseverésztem.

Tegnap telefon, az egyikük az: milyen benyomásom volt a cégről és róluk, mert ők le voltak nyűgözve, úgyhogy szeretnék ha az igazgatóval találkoznék a héten. Melyik nap jó nekem. Nekem!

Úgyhogy csütörtökön vagy pénteken mindenki tegye csuriba az összes páros szervét-igen, igen a vesevezetődet és a petefészkedet is, és küldje az energiát, mert megyek lenyűgözni a dirit!

 

Szerző: Mókusélet  2014.07.02. 08:12 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr686465861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása