Hetek óta nem tudok blogolni.

A Windows 8 nem enged!
Utálom, utálom UTÁLOM!!
Letört egy bisz-basz a gépemről és bevittük a szervizbe.Garanciális, nehogymár letörjön nekem! És ha már megnézitek, kukkantsatok rá az operációs rendszerre, mert nagyon keres rajtam 2 fájlt, amit esküszöm nem én tüntettem el! Egyszer csak volt....nincs.
Minden bekapcsolásnál szólt, hogy hiányzik, és minden alkalommal mondtam neki, hogy oké és működött.
1,5 hétbe telet, kicserélték a gép teljes alját..........és a tökéletesen működő windos 7-et-mondom tökéletesen működött!!!!-kicserélték 8-asra.
Egyrészt: 10 percig azt sem tudtam mit kell vele csinálni!
Tele van csempével.
Töröltek róla mindent, ismétlem MINDENT az office programokat is, Nesze vazze, küzdj!
Jaaa, hogy nem tudsz excellel dolgozni? Ki nem szarja le!
A zenelejátszó programot-amivel a zumbáimon megy a zene- vírusnak érzékeli! Eszem megáll!
Utálom!
Írtam levelet a szerviznek, hogy nem kértem a szoftvert és lesznek szívesek visszatenni rá, az eredetileg rajta lévő eindows 7-es verziót és az office programokat,
Válasz: természetesen meg tudják tenni, de ez már nem fér bele a garanciális javításba, úgyhogy kb. 10 000 Ft lesz.
Mi van?
Nem azt kérem, hogy adjatok új programot! Hanem, hogy amit leszedtetek róla- és szintén 10 000-ért legálisan volt feltelepítve- tegyétek vissza.
Sajnos nem áll módjukban, mert szerintük az nem működött!
EZ NEM MŰKÖDIK!
Úgyhogy ha bárki, le akarná cserélni a gépeden w8-ra a meglévőt, ne engedd!
Fuss, szaladj, menekülj! Dobd le magad a földre, zokogj, tépd a hajad, nézz vádlón Mekka felé, hívd segítségül Istent,fohászkodj Buddhához, de NE ENGEDD!
Szerző: Mókusélet  2014.12.19. 20:20 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr826998681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása