Minden, de TÉNYLEG MINDEN biz-baszt őrzök évekig.

Simán elő tudok venni egy 2006-os gázszámlát, megtalálom papírját, gari levelét  a Vodafone mobilnetnek, pedig 6 éve nem is azt használjuk, szóval minden lófasz megvan............csak a gyerek IKEA ágyának a számlája nincs meg!
Ha nem lennék úrinő most azt mondanám, hogy Mörfikém, a jó ku@ anyáddal szórakozz!!!
3 napja túrom a szekrényt!
Átnéztem mindent.
MINDENT!!!
Még Kicsitől kapott szerelmes leveleket is- érdekes, nem éreztem sem fájdalmat, sem dühöt szóval az idő tényleg gyógyít- na szóval nincs meg az a retkes számla !
Márpedig az ágy garijához kell. De nagyon!
És az a tetves  ágy meg szar! Én meg dühös vagyok! Mindenkire, de legfőképp magamra.
Azért morogtam az Ex-el, kiabáltam a gyerekkel és szigorúan magammal is elbeszélgettem, de szőrén-szálán eltűnt!
Micsinájjakmicsinájjak?!?
A fenébe!
Szerző: Mókusélet  2015.01.27. 17:33 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr487115477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása