Reggel a kocsiban:

hallgatjuk a Class Fm-et. 

Balázs: honnan tudod, hogy öregszel? Onnan, hogy ha meglátsz egy vizespólós versenyt, az jut eszedbe:jajjj aranyoskám, öltözz át, mert megfázol! 

Nyiiihahahhhhhhaaa ott röhögtünk!

 

Este otthon:

épp tusolok, mikor huncutkodni támad kedvem.

Jól magamra kenem Manna kókuszos bizbaszát-imádom Életem minden cseppjét, ha majd fogy, akkor nyígok utánpótlásért- szóval ledörzsöltem, bekeneckedtem, hajat mostam.

Illatos voltam, pihe-puha. A pofámon a legújabb kurva drága arany krém.

Kellő helyen parfüm, a hajam tökéletes.

Kiragyogtam a fürdőszobából, be megyek-mit megyek? libbenek a szobába és megállok ott teljes valómban.

Zember felnéz a könyvből: Baba öltözz fel mert megfázol!

Hát bazd meg!

Szerző: Mókusélet  2015.01.29. 08:49 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr37119643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása