Csak egy békés hétvégére vágytam.

Már vagy két hete elterveztem, reggel felkelünk, jól bereggelizünk (értsd degeszre zabáljuk magunkat sonkás gombás tojásrántottával, lefolytjuk egy kis nutellás kaláccsal meg némi kakaóval) majd 1 körül elindulunk.

Nivea Tour volt, időben regisztráltam,mindenkit jól behülyítettem, hogy EZ a box isteni lesz, én már voltam Náluk órán, sőt táborban is, szóval király lesz, megyünk!

Aztán fél 9-kor nyílt az ajtó, Anyu és Zsuzsi nyomultak be rajta, kosár a kezükben, melegítő cuccban tettre készen, hogyaszongya: jöttünk Hozzád tavaszi nagy nagytakarítani!

Zember hamar felmérte a helyzetet, én akkor megyek edzeni kiáltással eltűnt, én meg ott maradtam.

Mire észbe kaptam fent voltak a létrán, leszedték a függönyöket,lehúzták az ágyat, az összes-de tényleg az összes cuccot kivasalták a kosárból, átültették és szelektálták a virágaimat és közben ment a vita.

Mert Ők sosincsenek egy véleményen, kivétel ha engem kell basztatni.

Mert akkor összefognak!

Mééér ezt használod, ettől csíkos lesz, ez szar ez nem jó, ez karcmentes, azt nem úgy kell, ígértél egy kapuccsinót, mi van nincs tejszínhab, hol tartod a szarvasbőr SZARVASBŐR VAZZE rongyot, milyen szar ez a létra!

Imádom Őket!

Hoztak enni-2 heti hideg élelmet, mert nekem BIZTOS nincs kolbászom, tojásom, tatárbifsztekem,töpörtyűm és több zacskó cukorkám és nehogymár éhen haljunk!

4 napja pihenem őket, de rend van!

 

 

Szerző: Mókusélet  2015.03.26. 08:03 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr977297167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása