http://imaginebp.hu/tura/titkos-kertek-es-terek-a-belvarosban/

Ma anyanapot tartottam.

Kivettem 1 nap szabit, amit Anyuval töltöttem.

Csavarogtunk, ebédeltünk, vásároltunk és kibeszéltünk mindenkit..........szóval csupa csajos dolgot műveltünk.

Többször kéne ilyet, és most, hogy már VÉGRE 1 hónapja nyugdíjas, könnyebb lesz vele összehozni a megfelelő napot.

Tegnap volt dietetikusnál, így vigyáztam rá, hogy tízóraizzon-komolyan veszekednem kellett és azért is, hogy igyon- aztán az ebéd majd uzsira gyümölcs, nem egyszerű, mert szarik rá!

Nem eszi meg a barna kenyeret, vettem CH csökkentettet is, de AZ SZAR, mert én a fehéret szeretem, de anyukám az nem jó a cukrodra, leszarom, mert fűrészpor íze van..........de túléltük.

Jövő hét szombaton ünnepeljük Anyák napját, már nyíg, hogy messzi kell menni, de megyünk ide 

http://imaginebp.hu/tura/titkos-kertek-es-terek-a-belvarosban/

Azután a Paneerba viszem ebédelni, úgyhogy ajánlom, hogy süssön ki a nap és ne essen az eső!

:

 

 

Szerző: Mókusélet  2015.05.21. 18:14 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr347480428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása