Mikor megláttam a videót csak mérhetetlen döbbenetet éreztem.

Hogy teheti ezt valaki egy állattal???!!!

És nem eggyel, hanem közel 80-al?

Hogy nem tűnt fel a szomszédoknak, hogy mi folyik ott? Nincs a nőnek családja, aki azt mondta volna, hogy ELÉG!!!???!!!!

Aztán felrobbant az internet, a facen is csak ezzel foglalkoztak, majd a Mokka, reggeli és a többi csatorna is.

Én meg azt éreztem, hogy segíteni kell/kellene.............valahogy.

Aztán elmondtam itthon, és Zember csak azt mondta: rendben Baba.

Írtam egy bemutatkozó levelet és elküldtem.

Majd jött a Pünkösd és lementünk Szegedre.Koncert, koncert hátán, borozás, bulik..........és egyik este egy válasz levél. Van yorki és már ma mehetek érte.

2 nap múlva egy parkolóban találkoztunk. Kinyitotta a kocsi ajtót és ott gubbasztott 3 kutya szörnyű állapotban.

A szőrük szinte kopaszra vágva, a szemük gyulladt, a testük tele sebbel............a lelkük is.

Odadugták az orrukat a rácshoz és a szemük tele volt kétségbe eséssel, fájdalommal.

Majd az egyik-aki nyakig szaros volt-összekuporodott a ketrec sarkában.

Közben Robi-a Segítő Angyalok- vezetője mesélt. Megkapták a veszettségit, chipjük is van, a szőrüket le kellett vágni olyan ossz állapotban voltak, lehet, hogy vemhesek a sebek a bolháktól és a kullancsoktól vannak.

Melyiket szeretnéd? Viheted mindkét lányt.

Néztem őket és a szívem szakadt!

Ránéztem Zemberre, mi legyen?

Azt mondta: én azt a büdös Bogyót szeretném!

Kivettük a ketrecből egy törölközőbe csavartuk én meg sírtam mikor a kis testét magamhoz szorítottam.

Aláírtam, hogy bűnjel és még csak ideiglenes, hogy jöhetnek ellenőrizni a tartását a rendőrségtől és a Nébih-től is és ha lezárul a per és a nő nyer, akkor vissza kell adni.

Beültünk a kocsiba és hazahoztuk.

Egy hangja nem volt és az óta sincs!

Itthon megfürdettem, megmutattam a helyét, ő meg lefeküdt.

Néha csak nézem, a sebei már gyógyulnak, a szeme már gyönyörű-hang nélkül tűri a kamillázást-bármit csinálok, nem ellenkezik.Meg van törve a kis lelke!

Nem tudja mi az, hogy simogatás, sem azt,hogy a labda mire való..

Ma egy hete, hogy itt van.

Már ha hívom, elindul felém és látom, hogy örül......de még fél. Összekuporodik, nehogy bántsam.

Ha hazaérek, nyüszög és kimutatja, hogy boldog, de még nem szalad oda.

Még nem bízik.

De én meg fogom neki mutatni a másik világot, ahol az EMBER azért van, hogy szeresse ŐT!

A szívem szakad meg érte!

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2015.06.02. 22:58 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr257513510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása