Olvastam egyszer, hogy egy iskolában a gyerekeknek folyamatosan azt mondták, hogy a kék szemű gyerekek okosabbak, mint a barna szemű társaik.

Mivel állandóan ezt hallották, elhitték és a barna szemű gyerekek elkezdtek alárendeltként viselkedni a kék szeműekkel szemben.

Ha sokáig hallod, elhiszed!

Mint a reklámban........ha ezzel kened elmúlik a narancsbőröd, minden szennyeződést leold a zsíros tepsiről és tuti Pervollal van mosva, hogy ilyen a színe...........mondják, mutatják és Te megeszed!

Így ha legközelebb mész, hogy a csúnya multinál ott hagyj némi zsét, tuti azt a krémet, mosogatós cuccot és fogkrémet veszed le a polcról, mert hát azt mondták az a jó neked!

Az elmúlt 1 évben, szinte minden héten azt hallottam a főnökeimtől, hogy

-ugye nem ilyen csúnyán nézel a donorokra?

-hogy Te milyen szúrósan nézel!

-ne nézz ilyen morcosan, mert azt hiszik haragszol!

Ráadásul a gyerek is egyre többet kérdezte: Anya, valami baj van?

Úgyhogy eljutottam oda, hogy ha tükörbe néztem,először a ráncot láttam.

Ültünk a kocsiban és a visszapillantóba nézve, csak két függőleges vonalat vettem észre.

Már nem láttam mást, csak a homlokom közepén húzódó mély árkokat.

Nem az zavart, hogy öregszem, igen bassza meg 46 éves vagyok.

Az zavart, hogy a többieknek az jön le, hogy morcos vagyok!

Úgyhogy  BOTOX a barátom......és az eredményt látva, hosszú barátságban leszünk!

 

 

Szerző: Mókusélet  2015.06.04. 23:43 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr217519012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása