4 és fél év.

Ennyi ideje használom a telómat. Azt mondják, hogy ez ritka, mert kb. 2 évre tervezik őket.

Tavaly már majdnem vettem egy újat, de az ára elriasztott.

1 hónapja elkezdte, hogy fél napokat bírt az aksija és lemerült.

Megnéztem a telefonokat, mind akkora, mint egy tepsi és az áruk meg horror, így vettem egy új aksit, hogy hátha elég lesz.

Hát nem volt elég!

Tegnap, miután levettem a töltésről 4 óra múlva egyszerűen kikapcsolt.

Pánik indul, basszus kéne venni egy telefont.

Ma ismét, úgyhogy meló után irány a bolt.

Jó napot, egy KICSI telefont szeretnék, ROHADT JÓ ÁRON és RÓZSASZÍNT!

Srác nézett rám sajnálkozva, majd átadta az árlistát, válasszak. Köszi!

2 év hűséggel 60-tól a csillagos ég. Na menjetek a fenébe!

20 méterre ott egy GSM bolt, kártyafüggetlen telefonokkal.

Igazi kereskedő csajjal!

Dumált, beszélt, mutogatott, így 10 perc múlva már a 80 ezres telefonokat nézegettem, 15 perc múlva meg már rájöttem, hogy nem tudok tovább élni egy lapos, fehér nagy gyors telefon nélkül.

Kaptam hozzá RÓZSASZÍN tokot, fóliát ingyen és 20 perc alatt MINDEN adatomat-képek, zenék,üzenetek áttette a cuccra.

Úgyhogy ha valaki kurva sokat akar költeni egy kibaszott telefonra és közben azt akarja érezni, hogy kell és megérdemlem, az csak a Campona fsz-en lévő üzletbe menjen.

samsung-galaxy-a3-a3000-dual-sim.jpg

 

 

Szerző: Mókusélet  2015.07.28. 21:54 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr697661932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása