Idén nagyon készültem.

Idén nagyon szerettem volna.

De forintosítok, végtörlesztek, ügyvéd, telefon, TELEFON vazze, és a Balcsin is voltam.

Tudom, a Balaton is nyaralás és másnak ennyi sincs, de szerettem volna látni a tengert. Mindegy melyiket.

Aztán egy este Zember azt mondta: Tudom Baba, hogy most nincs pénzed, de nekem van, úgyhogy válassz!

Ledöbbentem és örültem egyszerre.

Mindig meglep!

Úgyhogy választottam, mert választani, szervezkedni nagyon tudok.

2 nap múlva itt fogok lakni:

makadi_palace_1.jpg

Megyek megnézem a piramisokat és a Vörös tenger élővilágát.

Majd kibújok a bőrömből!!!

Szerző: Mókusélet  2015.08.14. 10:06 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr97705360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása