Leesett az állam, és az óta sem találom!

Csodálkozom, pedig a fejlett nyugaton, ez az alap.

Te vagy a vevő, tehát igazad van. Nem jönnek azzal, hogy de micsináltál, csak nem a lábadon hordtad és az uccára mentél a cipővel????!!!???

Szóval vasaltam. Már mikor be akartam dugni, akkor is éreztem, hogy valami nem stimmel, mert akad, de amit én egyszer be akarok dugni.....

Végeztem, kihúztam.......és akkor hatalmas villanás, egy durranás, és a lakás elsötétült.

Kinyírtam a vasalót. Mondjuk nem sajnálkoztam nagyon, mert szar volt és egy ideje nézegettem, hogy kéne egy új, de úgy gondoltam, amíg műxik, addig pont jó ez

Néhány hete a hajszárítónak törtem le a gombját,nagy kaland! Ha bedugom fúj, ha kihúzom abba hagyja.....a hajam meg száraz.

Szombaton irány a Media Markt.............persze kupon hétvége, ezer ember,

Nem nézelődök, tudom mit akarok, egy vasalót, akkor különbség nem lehet, ez nem a NÁSA navigációs rendszere.

Hát kérem: van 1400 Wattos meg kétezres, meg inox talpú, meg valami műanyag baszással bevont, vasalás könnyítős izé meg kerámia talp az elején szuper plusz fúvókával, függőleges gőz spriccel a szivárvány minden színében, ezer márka 3 000-től 150 000-ig.

Néztem okosan ki a fejemből, majd elkaptam egy eladó kislányt.

Rám mosolygott, én vissza, mert mégiscsak úrinő volnék.........és a következő párbeszéd zajlott le köztünk.

-Miben segíthetek?

-Vasalót szeretnék.

-Milyen elvárásai vannak a vasalóval szemben?

-Vasalja ki a ruhát.

Rám nézett, és a kezembe nyomott egy Russel Hobbs cuccot 3 év garanciával, no szervizzel, azonnali csere , ha gond lesz vele.

Netto 2 percbe telt. Rekordot döntöttem.

Aztán gyorsan adott egy 20%-os kupont, úgyhogy vettem még egy hajszárítót is.

Ha már ilyen kedves volt velem, megkérdeztem, hogy milyen szakállnyírót javasol, mert a tavaly Karácsonyra vásárolt Remington megadta magát és kéne egy új.

Azt mondta, hogy ez egy jó márka és valószínű kifogtunk egy hibás darabot, de ki ne dobjuk, vigyük be bármelyik üzletükbe és kicserélik.

Néztem nagyot, hogy mi van?

Úgyhogy ma szépen betettük egy zacsiba és kifáradtunk Budaörsre.

Ott egy fiatal srác meg sem nézte, hogy működik-e, hogy megvan-e minden alaktrész.

Elnézést kért, adott egy papírt, hogy fáradjunk be az áruházba és válasszuk ki ugyan ezt a terméket, ami ugyan 5000 Ft-al drágább most, de TERMÉSZETESEN nem kell ráfizetnünk, és a 3 év cseregarancia mától él.

Ennyi.

Komolyan csak itt fogok vásárolni!

 

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2015.11.16. 21:04 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr158084390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása