Sosem voltam harcos állatvédő.

Szeretem őket, mindig voltak halaink, teknős, papagáj, a gyereknek hörcsög.

17 voltam mikor először lett kutyám, egy Yorkshire terrier. Szerelem az első látásra!

Ő volt Chimney. 5 évvel később kisírtam egy tesót neki, így lett Wendy a családom része 18 hosszú éven át.

Sosem felejtem el tavaly április 23-át.

Ültem, olvastam a híreket és tehetetlen dühöt éreztem. Egy házból 75 kutyát mentettek. Néztem a képeket a videót, ahogy hozták ki azokat a kis szerencsétlen kutyákat a szaporító telepről és bőgtem.Mindegyik beteg volt, rühös, elhanyagolt, még sosem láttak napfényt, nem simogatták őket, egy ketrecbe zárva élték az életüket és tették a dolgukat:szültek, hogy Te barátom 25 ezerért yorkit vehess, mert a gyerek azt akar!

Segíteni akartam, írtam egy levelet és vártam.1 hónappal később választ kaptam, így került hozzánk Bogyó.

Az óta segítem a yorki fajtamentőnk munkáját és csatlakoztam egy önkéntes yorki mentő csoporthoz is.

Nincs olyan nap, hogy ne találnánk olyan hirdetést, hogy " 2 éves vemhes szuka, fajtaváltás miatt eladó, vagy 4 éves kan értelmes dologra cserélhető." 

Láttam a detki videót, ahol agyonverték heccből a kiskutyát, sírtam a vadász úr kutyájának a képén, aki éhen halt, majd hozzá fagyott a ketrece betonjához.Néztem a kutyust, kinek a szemét átlőtték egy nyíllal, láttam a kecskeméti mentést, ahol pit bullokat harcoltattak, és hiányzik a kutyák füle farka...... és nincs vége.....nem lesz vége, ha nem teszünk ellene!

Ezért megyek ki jövő szombaton-életemben először-egy békés tüntetésre.

Kék sál lesz a nyakamban, a remény és az állatvédelem színe.

Remélem sokan leszünk, akik ezzel a sétával akarják jelezni, hogy ELÉG VOLT és TENNI KELL!

Ne nézzük, hogy a bűnösök megússzák, mert politikus az anyuka, vagy mert alpolgármester a vadász.

A statisztikák szerint, a legtöbb gyilkos gyerek korában  állatokat kínzott. Ha nem lépünk fel határozottan akkor mi lesz a következő lépésük? Ha ezt megússzák, bármit megúszhatnak?

 

1897806_1257342277640181_5900763942931789771_n.jpg

Szerző: Mókusélet  2016.02.14. 18:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr388390200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása