Ma levezényeltem életem első yorkis rendezvényét sok ember és még több kutya előtt.

Az idő lehetett volna hozzánk kegyesebb, de így is nagyon jó hangulatú egésznapos rendezvényen vagyunk túl.

Igazából mikor szerveztük szó sem volt róla, hogy én csinálom. Megbeszéltük ki mikor mit csinál, mit szervez mikor hol lesz, majd valaki megkérdezte, hogy :és akkor ki fog beszélni?

Ránéztünk a marketingesünkre, aki nyakig vörösödött és azt suttogta: én nem tudok.

Néztünk körbe, mindenki néma maradt, úgyhogy mondtam nekik, hogy úgy tűnik csak én beszélem jól a magyart, tehát én pofázok.

Volt bográcsban pince pörkölt, most ettem életemben először sajtos kürtőskalácsot (isteni) meghallgattunk egy előadást a kutyák nyers etetéséről és szarrá áztak a többiek, mert nálam volt gumicsizma esőkabát (a csajoknak is) szóval felkészült gazdi vagyok, csak a pálinkát felejtettem itthon.

Nem készültem, nem paráztam, K jó volt!

....és sajnos ismét kiderült, hogy rohadt dagadt vagyok bassza meg!

13312728_1117007861676178_6455465408565071546_n.jpg

Szerző: Mókusélet  2016.06.05. 21:35 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr788782426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása