Anyunak szülinapja VOLT. Júliusban, de akkor ugye szünet van a színházakban, de mindenképp meg akartam nézni a darabot. Bár Stohl-t nagyon nem szeretem, a darabra kiváncsi voltam.

Elslattyogtam a Deák térre, hogy a jól megérdemelt cafeteriámban kapott kultúra utalványomat színház jegyre váltsam.A Brodway jegyirodában egy kifejezetten jó képű, kigyúrt, szétvart srác volt az eladó-pont az estem- szóval 2 perc alatt megtaláltuk a hangot......és kb. a harmadikban jöttem rá, hogy full meleg.

Aszongya nekem a szentem: biztos, hogy a lefoglalt jegyeket akarod?

Mondom: hát jó lenne, mert kíváncsi vagyok a darabra.

Jó, jó, de másnap tudok az első sorba adni, (itt nagyon vigyorgott, onnan látni a Stohl tökét!!!)

Szemem fennakadt és vonyítva röhögtem.

Felhívtam anyukámat, hogy jól elviszem szórakozni, első sor, látszik a Stohl töke, boldog szülinapot!

Mindenkinek, aki jól akar szórakozni, nagyon nagyon ajánlom!

Az első perctől az utolsóig vonyítva röhögtünk, némán, döbbenten hallgattunk és meghatódtunk ahol kell!

És most mea culpa, Stohl András egy ZSENI! Amit ott játszott, az valami fergeteges volt!

Mondjuk Alföldi rendezés, akit alapból imádok, úgyhogy nem is vártam mást.Napi politika finoman beleszőve a darabba, és a nézőket is bevonják oda-vissza kérdés felelet.Persze ki volt az, akinek a Stohl széttette a lábát és megkérdezte mély búgó hangon hogy : meg akarod fogni?

Igen, az én kezem van magasban :-)

A tánckaros transzvesztitat játszó fiúk előtt meg földig hajolok. Közel 3 órát táncoltak végig tűsarkúban ami nem semmi. Ez az első darab életemben, amiről úgy álltam fel, hogy most azonnal visszamennék.

6456734_9ca19311412d695fcd997ee9a36aabe3_wm.jpg

Szerző: Mókusélet  2016.09.02. 20:23 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr3611672050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása