1.  Hosszú évek óta ez volt az első, hogy nem faragtam tököt. Vettem, de valahogy semmihez nem volt kedvem a hosszú hétvégén.
  2. Szedem a Neotigasont. A bőrgyógyász írta fel, mert már vállalhatatlan volt, ahogy kinéztem. Nagy tenyérnyi vörös lobos sebek a testemen, már a hátamon és a combomon is előjöttek. Megtanultam vele együtt élni, nem zavar már a látványuk-bár nem is emlékszem, hogy valaha volt-e ilyen csúnya, de fáj! A gyógyszer elvileg elmulasztja. Gyakorlatilag 10 nap alatt halvány rózsaszín lett, néhol már csak a pigment folt látszik, de a mellékhatás! Ki van cserepesedve a szám. Írták….sőt azt is, hogy minden nyálkahártyán lehet, ne hordj kontaktlencsét és a gyógyszer abbahagyása UTÁN még 2 évig ne ess teherbe! A legvadabb influenzást időben sem néztem így ki. A carmexre szarik, este vastagon bepantennel kenem.
  3. Várom, nagyon várom AZ utazást. De egyszerűen nem tudom merre menjünk. Van két repjegyünk és ennyi. Valahogy nincs kedvem vele törődni. Hülye vagyok!
  4. Vettem Reload-ot. Mikor először láttam, rácsodálkoztam: ki az az idióta, aki ENNYI pénzért megveszi?? Pedig csoda gyönyörű színű borítót lehet rá venni K.drágán persze. Szóval megvettem és nem bántam meg. Nem kell a 100 ml-es parfümös üveget cigölnöm, elég ezt a kis helyes, elegáns üvegcsét.
  5. 3 hete csinálom a Lifetilt-es diétát és mozgást. Nagypofájú a csávó aki írja a blogot, de nekem speciel bejön ez a stílus. Úgyhogy heti 3* nyomom a konditermi edzést( a 20 éveseknek írtat, mert nehogymár! ) ÉS eszem a tápkiegészítő bogyókat ÉS iszom a teát ÉS nem eszek SEMMIT, amit szeretek. Imádom a péksütit, a vadast, a szószokat, a pizzát! Most húst eszek rízzsel meg húst quinoával meg húz zöldséggel, meg túrót mindenféle ízesítéssel, este fehérjét iszom meg valami dinnyés glükozamint vagy mit, amire nekem nagyon nagy szükségem van….szerinte!
  6. Gyerek megfázott, úgyhogy az egy dolog, hogy nem tud lábra állni és rohadtul unatkozik, ergo nyafog, még most baszogat is, hogy tea, forróital, el bavandugulba az oooorrrróóóóm!!
  7. Nem iszom kávét 3 hete. Ez nagy szó, mert reggel csipás szemmel az első utam a konyhába vezetett, lefőztem, bekuckóztam és néztem ki negyed órát a fejemből bambán míg megittam. Imádom az ízesített kávékat, a Frei dohány kávéért ölni tudnék és csak úgy szeretek eg jó habos kávé és valami naaaagggyon édes süti mellett csacsogni a csajokkal.Akkor hagytam el, mikor kezdtem a diétát, és 2 nap után már nem hiányzott. Múlt héten inni akartam, de nem kellett….kiöntöttem.
  8. Negatív a szövettanom, mondjuk nem paráztam. Kenem a sebet valami horror drága cuccal, hogy ne legyen keloidos.
  9. Házakat nézegetünk. Költözzünk-ne költözzünk, ez itt a kérdés!
Szerző: Mókusélet  2016.11.03. 08:26 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr2511926749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása