Egyszer már megbőgetett.

Nem az a naponta felhívós, gyere ölelkezzünk össze szeretlek típus, de MINDIG ott van ha kell! És mikor Nála volt gáz (Blankát betolták a műtőbe) engem hívott, hogy gyere, mert egyedül vagyok.

Ma csörgött megint, de megelőztem:

-Neked holnap van a szülinapod, nem felejtettem el!

-Jó van csak azért hívlak, hogy nagyon drága legyen, ám!

-Persze, tudom. Az ajándék és a hála mértéke soha nem lehet elég nagy!

-Na jó, csak azért hívlak, mert hallottam és gratulálok. És csak mondom, hogy ha kell pénz, akkor van. Szia.

 

Hallotta és van pénz.

Bőgtem egy jót!

Hétvégén leelőlegeztünk egy házat. Kerti tó, kandalló miegyéb.....és ha kell rá pénz, akkor tudom kitől kérjünk.

Szeretem!

haz.jpg

Szerző: Mókusélet  2016.11.14. 10:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr7511959415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása