Ha egyszer túl leszek rajta  leírom    leülök egy jéghideg rozéfröccsel a teraszra és azt fogom érezni, hogy megérte!

De addig marad a stressz és az ideg!

Áprilisban kellett VOLNA beköltözni, és még mindig nem vagyunk ott. De már látszik az alagút vége.

Most azzal, hogy kerítést építünk. És az nem áll ám meg csak úgy magától, azt az oszlopot le kell betonozni. Amihez kell ugye:

A. oszlop....ez az egyszerűbb

B. beton....ez sem egy nagy truváj, lévén vannak már kész betonok, csak víz kell hozzá oszt jóvan....de mennyi?

Na ez itt a kérdés.

Álltunk a Praktiker közepén és elolvastuk: 25 kg beton a MEGFELELŐ mennyiségű vízzel elkeverve 1m2 felület betonozására alkalmas 3 cm vastagon.

Néztem ki a fejemből, hogy akkor azt értem, de nekünk 11 db. 50 cm mély és 10 cm vastag hengert kell kiöntenünk a betonnal, amiben áll még egy 40*60-as oszlop is.

Mindent elosztottam mindennel, mindent összeadtam mindennel és az ellenkezőjével is és semmilyen eredményt nem produkáltam.

Mondom Zembernek- aki tök nyugodtan állt és nézte az ámokfutásomat-hogy akkor én most elmegyek, keresek egy henger (csak találok egy ekkora áruházban) kiszakítom a zsákot, mert úgyis megveszem, bele öntöm, lemérem majd kicsit hozzá adok, mert ugye a víz, meg majd kicsit levonok az oszlop miatt,ezt majd megszorzom 11-el és kész :-)

Zember néz rám, majd megszólal: Baba ne menj sehova, mert hogy számoljuk ki a henger űrtartalmát?

Sugár szorozva Pi-vel amihez hozzáadjuk.....na itt feladtam és vonyítva kezdtem el röhögni az áruház közepén.

Sugár vazze?

Nesze neked Pi......mégiscsak figyelni kellett VOLNA matek órán.

 

Szerző: Mókusélet  2017.07.18. 12:31 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr4212671855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása