Már annyiszor váltottam, de a fagyi mindig legyőzött.

Vagy az aperol :-)aperol-spritz-1-copy.jpg

Zembernek egyszer csak acetonos lett a lehelete. Másnap megint. Ettél? Ittál? Reggel evett....basszus eset 7 van! Inni ivott. Ez ment heteken keresztül.

Plusz ugye hízik/hízunk és ez sem jó. Labor eredményei jók, úgyhogy megbeszéltem egy találkát Mónival a dietetikussal.

Este 7 Árkád, a fagyizó.

Mikor megérkezett, épp a pincérlányka egyensúlyozta Zember hatalmas fagyikelyhét.

gelati_004_copy.jpg

Móni csak nézett, én meg  azt mondtam: azért csak ekkorát kért, mert vacsizni megyünk a Fidel's-be :-)

A csaj alapos, kedves. Kikérdezte és jól meg is ijesztgette a cukorbetegséggel.

Úgyhogy másnaptól új életet kezdtünk.

A lisztet kicseréltem CH csökkentettre, a cukrot Dia-wellness negyed annyira és betankoltam cukormentes kekszekkel, mert napi 5* kell ennie. Minden étkezésről fotó és elküldeni Móninak.

2 hónapja csinálja, és elmúlt az acetonos lehelet. Mellékesen  fogyott 5 kilót, -én basszus 1,5-et hogyalófaszban van ez??????- és megszűnt a bőre viszketése.

Reggelente mint a jó gyerekek több dobozzal indul útra. Tízórai, ebéd, uzsi és igyál. IGYÁL vazze, mert össze fogsz aszódni és mert kell.

Hát mostanság így...

 

Szerző: Mókusélet  2018.05.15. 12:37 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr7213869082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása